Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1176 ggr
Skitgalen
8/13/17, 9:28 PM

Det vägrar släppa

Jag har varit iväg med min familj på semester i en vecka, jag brukar få smått panik när jag är iväg hemifrån, men just där vi va trivs jag alltid, men i mitten av veckan så fick jag sån fruktansvärd ångest och tänkte det är väl säkert för hemlängtan. Jag har vanligtvis väldigt svårt för att vara social osv men nu när jag kom hem så sitter det fortfarande i, jag har försökt med allt för att komma på andra tankar, gjort sånt som gör mig glad i vanliga fall men det släpper inte, har tagit medicin men det hjälper inte, vad ska jag göra??

Annons:
tk1971
8/14/17, 7:03 AM
#1

Har du nån samtalskontakt som du har tid hos? Det kan ju vara en bra grej att få reda ut saker med nån som kanske kan komma med lite goda råd.

Ambrosia
8/15/17, 12:42 AM
#2

Låter jätte kämpigt att ha ångest så länge. Ta kontakt med psykiatrin, ring gärna deras jour och boka tid med en psykolog eller en kurator. Kanske behövs starkare medicinering. Kämpa på. Du är bäst. Kram från Ambrosia 🌺🌼🌸🍓🌻💐

Skitgalen
8/15/17, 9:24 PM
#3

#1 Har ingen tid men jag tror jag ska boka en om det inte släpper, sitter fortfarande i, inte lika starkt dock

#2 Jag ska ta kontakt med dom, och eventuellt vårdcentralen och be om starkare! Tack fina du ❤️

Upp till toppen
Annons: