Annons:
Etikettot
Läst 923 ggr
Calcifer
2017-03-29 14:39

Negativa tråden

Behöver inte följa sajtens ämne, men här kan vi dela med oss av allt som tynger oss. Kom håg att reglerna måste följas och är inläggen för tunga ber jag er att göra en egen tråd med X i titeln istället.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Herveaux
2017-04-28 13:20
#1

Idag var jag till ett obligatoriskt ARinfo-möte på Arbetsförmedlingen.
(AR står för Arbetslivsinriktad Rehabilitering)

Just nu tampas jag med mina diagnoser GAD, social ångest, depression och könsdysfori (som i sin tur spär på dom andra diagnoserna ganska ordentligt när det är som värst.)

Huvvaligen, nu blir det gnälligt.

Första stå och vänta med en bunt annat folk på att Arbetsförmedlingen skulle öppna. Blä.
Sen väl inne så var det givetvis en massa dubbelbokningar i lokalerna så fullt kaos rådde vart folk skulle ta vägen istället för att närvara vid  sina olika info-möten.
Mer blä, ångest och stress.
Väl på plats så strulade tekniken så mötet vart försenat. Urk.
Massa info och en massa frågor från mina medsökanden. Jag ville bara fly därifrån och hade fullt upp med att andas i lugn takt.
Men så till slut, 90 min senare var det över. Yay…
Väntetider för möte med min handledare på tu man hand, antagligen ett par veckor eller månad(er?), "men under denna tid är det ju så viktigt att vara aktiv arbetssökande".
_Sa jag att jag hade fullt upp med att kontrollera min andning under mötet? Jobbsökande känns som en bra bit bort just nu.

_Nästa projekt blir att byta läkare till en som förhoppningsvis lyssnar så min sjukskrivning kan förlängas, eller iaf att jag kan få fortsätta vara sjukskriven på 75% ett tag framåt, då detta verkar ta sin lilla tid med Arbetsförmedlingen…
Jag vill ha praktik för att få komma igång igen i ett lugnt tempo. Punkt.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Calcifer
2017-04-28 18:23
#2

Usch lät inte kul. 🤗


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: