Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1165 ggr
Anonym
Anonym
2/13/17, 3:21 PM

(X) Hatar mitt liv

finns inget positivt, inget bra, ingen framtid, ingenting. vet int vad jag ska göra längre. gråter, ligger i sängen, hatar allt och allt mest mej själv. önskar jag vore död.

Annons:
Schhh
2/13/17, 4:30 PM
#1

Hur länge har du känt så här?

Förstår att det är svårt och att tankarna som kommer kan vara övermäktiga. Har du någon som vet hur du mår? När det är så som du beskriver är det inte bra att vara själv, du behöver allt stöd du kan få. 

Du är ingen dålig person. Psykisk ohälsa kan göra att man blir någon annan än den man brukar, att man kanske gör fel saker eller avstår från att göra rätt. Det gör inte dig till en dålig person, det indikerar bara att du mår dåligt och behöver hjälp. 

Framtiden är oviss, det går inte att förutsäga den även om allt känns mörkt just nu. Att du skriver här gör mig glad, för du förtjänar all hjälp du kan få. Har du någon kontakt med vården? Vill du ha hjälp via PM?

2Sirius
3/30/17, 2:41 AM
#2

Instämmer Schhh. Annonym, jag vet hur du känner dig, har vart där själv många gånger <3

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: