Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 813 ggr
bottlemen
2017-01-25 17:14

Vad ska jag bli?

Hej, Jag pluggar på universitet med inrikting mot musikbranschen, jag är väldigt intresserad av marknadsföring och sociala medier speciellt av artister och band. Jag har lidit av ångest och panikattacker i flera år utan att sökt hjälp, jag tror innerst inne att jag klarar av att leva med det men vissa dagar är tuffare än andra. När jag började på universitetet hade jag svårt att hänga med då jag bokstavligen inte kunna ta mig till föreläsningarna pga av ångesten och rädslan för att få en panikattack. Därför har jag halkat efter ganska mycket i mitt program, denna termin har jag valt att ta ikapp kurserna jag släpar efter i och går då inte längre med min klass, där mina närmsta vänner plus pojkvän är i. Jag vet nu inte vad jag ska göra, jag har insett att jag kan inte göra så mycket. Jag mår extremt dåligt pga av att jag inte läser kurser med min klass längre.. Jag hade en jobbintervju (för extrajobb) förra veckan men gick inte pga ångesten. Vad ska det ens bli av mig? Jag klarar mest av att vara bekväm och vara hemma.. klarar inte heller av att gå till studievägledaren.. har ställt in 3 möten.. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, kanske lönlöst att skriva ut det här, men någon kanske känner igen sig och kan tipsa mig om något.. tack

Annons:
Calcifer
2017-01-25 17:20
#1

Absolut inte lönlöst!

Tycker du ska söka hjälp för din ångest. Kontakta psykiatrin eller vårdcentralen för remiss. Det finns otroligt många människor som med rätt hjälp kan studera, arbeta, etc, även om de har ångest!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annielle
2017-01-26 10:02
#2

Håller fullkomligt med Calcifer!

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: