Annons:
Etiketterposttraumatiskt-stressyndromptsd
Läst 1793 ggr
fossingen
1/5/17, 2:06 PM

Höra röster, någon fler?

Någon fler som hör röster i huvudet? Speciellt vid ljud och buller så förvrängs det till talande röster som har diskussioner sinsemellan och snackar skit om en oftast knäppa saker och kommenterar varenda sak man gör. Har besökt läkare och fått medicin, så det är klart. Ville mer höra om någon likasinnad finns här?


Annons:
Calcifer
1/20/17, 1:38 AM
#1

Mja, inte röster direkt, men när jag är tillräckligt trött kan jag höra musik, eller som om någon har en radio på med typiskt radioprat, fast det är som om det är inne hos grannen den står, på hög volym, och lite brusigt sådär. Men det gäller främst när jag gått 50-60 eller fler timmar utan att sova. Obehagligt är det även om jag vet att det inte är på riktigt. Har hört musik från typ garderober eller soppåsar, trots att jag såklart vet att det inte ligger någon gömd orkester som spelar därinne…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

fossingen
1/20/17, 10:28 AM
#2

#1

Jag förstår exakt hur du menar. Det är sjukt obehagligt och jobbigt. Jo, precis har också vid endel buller eller ljud så det förvrängs.


KentHjärta
1/20/17, 10:33 PM
#3

Shit det kan jag relatera till. Dock är det mer för mig när det är tyst. Kan höra röster under kvällen när jag försöker sova, random meningar, negativa kommentarer, ibland röster jag känner igen. Eller musik när jag är ensam och det är tyst osv. Aldrig förstått varför dock.

akvarium123
6/11/18, 7:57 PM
#4

Det brukar hända mig ibland men både när jag är vaken och sover. Då kan jag dels höra skrik som jag tycker låter FRUKTANSVÄRT läskigt men sedan lite andra platser så till exempel ifall det nu är på en tågstation (nu var det inte det som låter) så hör jag tågstationens namn såsom Stockholms Tågstation eller vad den nu heter. Medans ibland hör jag bara namn och det kan jag också rysa över.

Upp till toppen
Annons: