Annons:
Etikettot
Läst 885 ggr
Calcifer
2016-12-09 17:07

Positiva tråden!

Denna sajt är ju oftast en plats som kan vara tung och lite jobbig, pga dess tema. Så jag tänkte att vi ska ha en tråd där vi kan skriva om allt positivt som hänt/händer just nu. Det behöver inte ha med psykisk ohälsa att göra.

Vad är positivt för er just nu?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Schhh
2016-12-17 06:45
#1

Så deprimerande att ingen svarat, haha. :(

Det enda jag kan komma på, är att jag tog mig ut ur huset idag. Ja det är väl det enda. Just exakt i detta ögonblick ska jag sova, det är också bra.

Thotis90
2016-12-17 15:21
#2

Jag har bara en skriftlig del kvar, sedan är jag klar på Komvux efter att ha läst diverse kurser i 1.5 år! Sen är jag redo för min drömutbildning på universitetet.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Calcifer
2016-12-20 17:37
#3

Blir uppringd av ett företag i England som vill prata med mig om "online trading", jag säger att de definitivt har ringt till fel person. "No, I don't think I've called the wrong person, if I could just tell you a little about it - have you ever done online trading?" "Lady, I'm 28, have no job, am sitting alone at home wearing a Harry Potter shirt, two Harry Potter necklaces, have a Harry Potter wand in one hand and a green skull glas in the other while watching Harry Potter and wearing Harry Potter themed make-up. On a Tuesday night. How am I possibly the right person to call about this?" Japp, hon la på. :D

Dagens skratt!

Plus att jag är färdig med alla julklappar utom till mamma. PHEW!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
2016-12-20 21:15
#4

Idag klarade jag mig undan ångesten som normalt kommer vid bussåkning trots att det satte sig två unga killar bredvid/snett mitt emot mig. Är tjock och får alltid sjuk ångest om jag måste sitta bredvid någon eftersom sätena inte är anpassade för tjockisar som mig. Får dessutom alltid ångest om det är flera unga killar i ett gäng som går på samtidigt och sitter nära mig. Men idag klarade jag de både sakerna helt utan ångestpåslag alls och det kändes helt sjukt underbart!

Upp till toppen
Annons: