Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1638 ggr
Anonym
Anonym
5/11/16, 4:33 PM

Nu är det farligt nära.

Efter motgång på motgång till motgång är jag helt enkelt färdig med livet. Det har ingenting att erbjuda och jag är ungefär två sekunder ifrån att ge upp helt och hållet. Det blir aldrig bättre och jag orkar inte ha det så här längre.

Annons:
rudyC
5/11/16, 4:49 PM
#1

ta och läs en bok … jag rekommenderar berättelsen om fjärrskådarna av robin hobb den får mig inte på bättre humör men efter att jag läst dom så inser jag att det finns värre saker än det jag har

och det tar tillräckligt lång tid att läsa att allt annat brukar att gå över av sig självt

Anonym
Anonym
5/11/16, 4:49 PM
#2

Psykiska problem som hållit i sig i över 30 år går inte över för att man läser en bok.

[Klave]
5/12/16, 12:25 AM
#3

Mår du så dåligt borde du nog besöka psykakuten eller om du har någon kontakt inom vården ta kontakt med dom.

Anonym
Anonym
5/12/16, 12:26 AM
#4

#3 Finns ingen psykakut och vården vägrar hjälpa mig. Är för någon vecka sedan hemma ifrån ett självmordsförsök men får ingen hjälp ändå.

[Klave]
5/12/16, 12:51 AM
#5

#4 Åk till vanliga akuten då

Anonym
Anonym
5/12/16, 1:31 AM
#6

#5 De gör ingenting heller, de skickar hem mig.

Annons:
[Klave]
5/12/16, 2:21 AM
#7

#6 Inte om du är självmordsbenägen.

Anonym
Anonym
5/12/16, 2:24 AM
#8

#7 Öh, jo. Jag har åkt in med ambulans/polis flera gånger och de skickar hem mig oavsett om jag gallskriker att jag tänker ta livet av mig eller redan tagit piller men inte i en dödlig dos.

[Klave]
5/12/16, 2:30 AM
#9

#8 Det låter kasst och så ska det inte vara.

Annielle
5/13/16, 8:32 AM
#10

Förstår hur du känner och känner ofta likadant tyvärr 😕

Att det aldrig kommer att bli bättre kan ju där emot ingen veta och det är ju snarare troligare att det blir bättre med tanke på hur jäkligt det har varit så länge, har man kämpat så länge måste det slutligen komma bättre tider…

Snälla ge inte upp! 😕❤️

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: