Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1214 ggr
pannkaksrullar
5/4/16, 9:25 PM

Skiljas från sin psykolog

Min psykolog ska avskedas. Idag träffade jag henne för sista gången, och jag mår jättedåligt. Vi hade kommit varandra väldigt nära. Hon vet allt som ingen annan vet, vi klickade väldigt bra och hon kändes som en andra mamma. Jag har mått dåligt för detta i en vecka, men jag vet inte varför det gör så ont som det gör. Det borde gå över snart. Har ni varit med om nåt liknande? :(

Annons:
Honestyisdead
5/4/16, 9:42 PM
#1

Ja det har varit jobbigt att säga hhejdå till någon som man öppnat sig för. Det är fullt naturligt. 

Tråkigt att hon blev uppsagd.

Maria
5/4/16, 9:49 PM
#2

Är du säker på att hon fått "avsked"? Det låter ju som hon inte är lämplig men det kanske är så att hennes tjänst har gått ut?

Ifall hon ska börja någon annanstans så kanske du kan följa med som patient?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

pannkaksrullar
5/4/16, 10:04 PM
#3

#1 ja det är det verkligen. :(

#2 Stället hon jobbar på ska läggas ned, det är därför. Hon vet ej vart hon ska jobba nu tyvärr

Maria
5/4/16, 10:05 PM
#4

#3 Aha då förstår jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
5/5/16, 9:23 PM
#5

Ja jag har varit med om detta. Dels flyttade jag 20 mil från och min terapeut bytte jobb. Var tråkigt att inte se henne mer. :(

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annielle
5/6/16, 9:44 AM
#6

Ja, det är nog väldigt vanligt att man känner så.

För min del som dessutom lider av svår separationsångest är detta ett rent helvete, har bland annat storgråtit mig igenom en sådan separation i ett halvår tills nyligen 😕

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Annons:
Upp till toppen
Annons: