Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1183 ggr
Sanniiiiiz
2016-03-07 02:30

Någon som vill ha kontakt?

Känner ni känslan att ni vet vilka ni kan lita på i er närhet osv men inte vågar eller vill prata med,klaga,älta? Man känner sig som en tjatig dryg människa som inte kan släppa sina problem? Ni har en person som ni kan vända er till men de känns inte bra eller någon person som tror sig förstå sig på dig men har ingen aning om vad du varit med om? Mitt liv har bestått av misshandel tills jag va i tonåren, föräldrar som svek, släkten svek, myndigheter o allt. Mobbing i 3 olika skolor, o nu som ungvuxen förväntas de va ok med dig? Jag lider av svår ångest. Ångest, depression och svår ptsd. Och är i sånt stort behov av att dela någon mina tankar med. Ingen psykolog. De har inte funkat. Finns det någon som lider av samma ångest, depression o allt som mig som vill ha någon att dela med sig allt till. Jag vill prata. Jag vill prata med någon som inte får mig o framstå som helt psyko.. Jag tänkte mig anonymt, via KIK eller något.. Bara spy ut sig allt till när som helst??

Annons:
Radioaktiv
2016-03-07 18:41
#1

Du kan skicka pm till mig om du vill prata. Jag tror att jag kommer ha större förståelse än många andra då det låter som att vi gått genom liknande scenarion.

Jag var utsatt för systematisk misshandel under 9-10 år, både psykisk och fysisk. Har idag PTSD, klinisk depression, panikångest, depersonalisationsyndrom och en mild typ av paranoia. Jag har träffat mellan 15-20 olika psykologer och det är ingenting som fungerar, medicinering fungerar inte heller.

Välkommen att skriva av dig till mig… jag kanske inte är jättesnabb på att svara bara.

Upp till toppen
Annons: