Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1980 ggr
Snake666
12/4/15, 4:28 PM

Snälla.. Hjälp

Jag pallar inte mer snälla…

Blev misshandlad som barn.. Min pappa lämna mig när jag va 3 och han är så kriminell så socialen säger att jag inte ens kan ha hans nr eller va vän med han på t.ex Facebook.  Jag och min " mamma" bråkar nästan varje vecka.. Jag vet att hon hatar mig. Hon slog mig nästan för jag skärde mig en gång pågrund av pappa. Hon kallar mig efterbliven, dum i huvudet, trög, luffare och allt.. När jag försöker berätta att jag mår dåligt så blir hon bara arg och säger " du vill verkligen inte bli frisk, du vill vara psykopat " det är inte sant… mår skit.. Varje gång jag blir deprimerad har jag såklart den svåraste depressionen… :( Har blivit sjuk exakt 4-5 gånger och börjar bli igen för jag pallar inte me livet mer.. Börjar få svårt att somna som inte brukar hända alls och får alltid torra läppar, ont i huvudet, hjärtat. gråter max 1 gång efter skolan 1 gång i smyg i skolan på toan och 1 gång innan jag äntligen somnar så 3 gånger.  Var inlagd 1 gång kändes bra..  Lärarna ringde igår o sa att jag börjar bli den personen som innan.. ( när jag va sjuk ) Har inte ens sagt till mamma " Jag älskar dig " sen jag va 6 år.. inte förlåtit henne sen jag va 6 år… Deprimerad utan att jag visste det sen jag va 11.. Vill inte prata me henne om detta.. Ska till bup utan henne för första gången 28/12 men tänker ej säga va mamma har sagt o gjort för kan ej hantera detta.. Vad ska jag göra, kan ej hantera detta mer… för jag tror att jag börjar bli sjuk igen.

Ave Satanas

Annons:
Maria
12/4/15, 4:34 PM
#1

Jag tycker du ska prata med BUP om din mamma. Det kan vara väldigt skönt att prata med någon utomstående så att du slipper bära allt inom dig.

Det är ju också ett bra tillfälle då du ska dig på egen hand.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

LinaN
12/18/15, 7:06 PM
#2

Finns flera telefonlinjer du kan ringa till för att få stöd fram tills du ska till bup. eftersom du är ung nog att gå på bup är du ung nog att ringa till bris stödtelefon.

BRIS stödtelefon116 111

Du kan även ringa kvinnofridslinjen 020-505050

Nationella hjälplinjen 020-220060

samtliga nummer är gratis och syns inte på telefonräkningen när den kommer.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

martdat
12/28/15, 9:41 AM
#3

en människa kan ju vara en fin pappa även o han är kriminell.  har han gjort dg illa när du var liten?  annars förstår jag inte varför du hindras att ha kontakt med din pappa. att han är kriminell ska ju inte hinda er att ha en relation om han förövrigt klarar av det .

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Herveaux
12/30/15, 5:19 PM
#4

Jag kan inte hur såna här saker funkar, men du kan inte få hjälp att få bo hos någon form av stödfamilj?
Just nu låter din hemmiljö allt annat än bra för ditt mående.

Skickar över en stor bunt styrkekramar! 🤗


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[josten]
12/30/15, 11:11 PM
#5

Hur har det gått för dig ???

Upp till toppen
Annons: