Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 3078 ggr
NatureCraft
2015-10-25 18:38

Hatar mig och alla och familjen

Jag orkar inte mer. Jag har skärt mina handleder igen… Har kontakt med BUP, dom tror jag är frisk. Min pappa lämnade mig när jag var 3… Såg han senast när jag var 9… Saknar och hatar han samtidigt… Varför lämna han mig? Är inte perfekt förlåt men varför… Tänker på han varje dag, gråter max 4 gånger varje dag Och min mamma… Hatar mig rejält.. Hon misstänker att jag alltid gör saker som jag inte får, Hon säger hela tiden " Du lyckas alltid förstöra mina dagar" " Du skapar problem " "Sluta med emo fasoner (jag lyssnar på black veil brides & asking alexandria) " Och har inte ens emo hår eller stil… Engång berättade jag om ett problem (har humörsvängningar som är extrema och varje gång jag blir arg o bråkar så blir det våldsammare o våldsammare) 

Jag: Lova att inte bli arg.. Men jag börjar bli överdrivet arg och känns som jag börjar bli våldsam och det börjar bli allvarligt för får tankar att skada personer.

Mamma: Vad är det för fel på dig! Det känns som du inte vill bli frisk alls! BUP kommer spärra in dig!

Jag: Nej de kommer dom inte… Finns säkert nått sätt att hantera det

Mamma: Nej men om du är så j**la farlig så får dom spärra in dig.

Det där krossade mig hårt. 

En gång bråka vi om att jag inte gick till en lektion, mådde för dåligt så skrek hon att " Om jag inte lämnar bort dig så kommer jag hänga mig själv "

Det där… Var där jag visste att hon hatade mig. Hon låtsas som inget har hänt med… Jag orkar inte mer. Vill ta självmord igen. Tänker aldrig berätta om mina problem igen, Har inte litat på henne sen jag var 6.  Vågar inte berätta till BUP heller… Nu skriker hon alltid " Din j***a attityd, Tyst, Håll k*ft " Ingen förstår mig.. Vill skjuta mig själv.. Varför hatar hon mig? Blev inlagd i 1 dag i somras och önskar jag är det nu med, Får ångest så fort jag tar 1 steg i lägenheten. Orkar inte.. Är trött på allt… Varför händer detta.. Hjälp… Ger snart upp…

Annons:
Anonym
Anonym
2015-10-26 08:28
#1

Ge inte upp! Det låter hemskt att ha en familj som inte stöttar dig men tänk på alla sätt du kan bli starkare av den här upplevelsen. Jag själv har varit med om hämska saker i min barndom och tack vara det är jag i behov av att hjälpa andra. Min mamma hade en mamma som hon inte tyckte om, så som jag har upplevy det så tyckte inte hon om min mamma. Men hon är stark, en av dom starkaste jag vet. Säg till din mamma i lungt tempo och visa att hon inte längre triggar ingång dig. Säg att inget barn, INGET barn ska behöva ha någon som skriker på en och kallar en fula saker. Att en mamma är till för kärlek och stöd. Hon har ingen rätt att kalla dig alla dessa saker jag läste och dom här musikstilarna du har, dom är ju till för att lyssnas! Va dig själv vad som än händer stå upp för att du är du och att du är perfekt och att den som vill vara runt dig måste ta allt eller ingenting. Vet du hur många fantastiska personer det finns som har haft en för hämsk barndom, eller kanske blivit våldtagen och klarat sig och visat att oavsätt vad andra gör ska jag vara bättre! Titta bara på opra tillexempel! Låt inte din mamma eller pappa trycka ner dig! Låt ingen göra det inte ens dig själv! Du är perfekt! Dom har gjort sina val inte du, du har fortfarande chansen att bli bättre! Låt det här stärka dig och blicka tillbaka senare i tiden och tänk dom där j*vlarna kunde inte trycka ner mig! Kram!

NatureCraft
2015-10-26 11:19
#2

Tack så mycket… Min pappa är i fängelset nu med…. Misshandel, Mord försök, Droger , snatteri osv… Det är också en del varför jag är deprimerad… Känns varje gång jag blir deprimerad blir det  värre och värre.

wilmis0e
2015-11-06 08:42
#3

Visa att du är bättre än så! Du klarar det det vet jag. Kram!

[JeanetteK]
2015-11-09 20:43
#4

Ge inte upp. Jag lovar att det blir bättre. Jag beklagar verkligen att din mamma inte reagerade annorlunda när du vågade öppna dig för henne. Det är inte alltid lätt att vara förälder heller och kanske vet hon inte vad hon ska göra. Jag tycker du ska försöka våga berätta på bup. Vill du skriva så finns jag på pm.

Upp till toppen
Annons: