Annons:
Etikettdiagnoser
Läst 1467 ggr
anonymous.
2015-09-08 20:30

psykopat

Hej, är allvarlig nu men är det nått fel på mig om jag vill vara psykopat, jag vill vara besatt av djävulen, vill  få psykos, vill få hallunicationer. är det normalt? vad ska jag göra? är jag sjuk?

Annons:
Anonym
Anonym
2015-09-08 20:34
#1

Jag ville ha anorexia förut för att ha ett större driv till att gå ned i vikt. Skillnaden är väl om du skulle vara glad för det om du faktisk var det? Kan kännas intressant men man kan ju aldrig veta hur det skulle vara i praktiken

[niklaeri02]
2015-09-08 20:40
#2

Hej

Jag har diagnos psykossjukdom. Kan säga att det är inget att eftersträva. Livet blir så mycket enklare utan psykoser och hallucinationer…

Anonym
Anonym
2015-09-08 20:45
#3

Precis som niklaeri02 skriver. Låter kanske "coolt" men troligtvis inte så lätt att leva med

anonymous.
2015-09-10 14:19
#4

Vill ändå, asså inte för att det är coolt eller något för det tycker jag inte. Vill bara ha det.

[Silverräv69]
2015-09-10 14:25
#5

Du kan tyvärr inte bli en psykopat på beställning och efter önskemål, det är något man föds med och utvecklar i olika grad genom åren.

Det du beskriver att du önskar att få är något miljoner människor önskar att bli av med. Det är ingen barnlek att uppleva sådant och kroppen tar stor skada om du bestämmer dig för att ta preparat för att trigga upplevelserna.

Och "tyvärr" kan du inte bli besatt av djävulen heller, någon av hans demoner möjligtvis, men du som människa hade i princip slutat att existera och du styr inte längre dig själv eller dina tankar. Jag önskar det inte min värsta fiende.

Får man fråga varför du önskar uppleva sådant? Är du uttråkad och missnöjd med vem du är? =)

Upp till toppen
Annons: