Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 943 ggr
Anonym
Anonym
8/31/15, 1:30 AM

Ångest och Hjälp!!

Ångest!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har för närvarande ingenstans att bo jag har inga pengar. Försöker fixa detta nu, men tomrummet däremellan av att inget funkar tär på mig.

Jag har lidit av ångest sen jag blev cirka 12 och det har tyvärr blivit värre för varje år som gått är idag vuxen jag är rädd för precis allting och varje dag är det panikångestattacker och bara ångest jag har såklart härliga stunder jag gillar verkligen livet därför är det så jobbigt ångesten stressar mig jag får ont i nacken och ryggen får knutor i ryggen huvudvärk kallsvettningar sömnlöshet det värsta är paniken och orkeslösheten jag orkar nästan ingenting, jag är så rädd och jag vet inte hur jag ska gå vidare. vill verkligen ha tips för min ångest. Vad gör det bättre för er om ni har ångest? vad kan jag göra? jag är rädd för att jag ska bryta ner totalt. Vart kan jag söka akut hjälp då? jag är rädd.. att jag tappar mig själv helt och hållet mentalt. Det känns inte friskt för mig att ha panikångestattacker upprepande hela dagarna!

tack för svar

Annons:
Thotis90
8/31/15, 11:59 AM
#1

Har du varit i kontakt med din vårdcentral? De kan slussa dig vidare till rätt vårdmottagning för hjälp.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Upp till toppen
Annons: