Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 2130 ggr
Cellerkoppe
2015-08-18 16:56

hatar skolan

hej! jag började idag skolan och det var extremt jobbigt att vara där känner mig så ensam och så korkad. jag vågar inte prata med någon eftersom ingen pratar med mig plus att jag sluddrar när jag pratar skäms extremt för det. jag grät när jag kom hem eftersom det var så jobbigt jag vet inte ens hur jag kommer klara av skolan när jag känner mig så dåligt då jag är i skolan. mina vänner totalignorarar mig och jag är inte så självsäker som alla andra. orkar inte mer funderar på att börja ta trramadol för att försöka lugna ner mig i skolan så att jag åtminstone klarar av att vara där och kunna vara social så som jag önskar att jag var. vad fan ska jag göra? vill inte ha tips som "försök prata med andra"-nej ska inte göra det får en klump i halsen.

Annons:
[JeanetteK]
2015-08-18 17:16
#1

Ångest är hopplöst. 😕Önskar jag hade något jätte-super-tips som kunde hjälpa dig. Tramadol tycker jag du ska hålla dig borta från. Däremot finns det annan ångestdämpande medicin om du skulle behöva. Vänd dig till vårdcentralen eller ungdomsmottagningen så kommer dom att hjälpa dig. Där finns det också kuratorer att prata med som har jättebra tips hur man ska tänka och göra. 

Skickar dig en stor kram. 🤗Ångest är hemskt men det finns hjälp att få. Finns på pm om du behöver prata.

Upp till toppen
Annons: