Annons:
Etikettövrigt
Läst 1810 ggr
GiraffTunga
2015-07-08 13:52

Går inte att spy

Åt mat och har druckit vatten & kolsyrat sen när jag försökte spy så gick det inte för flesta är det jätte enkelt men varför går det inte på mig?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
vallhund
2015-07-08 13:56
#1

Varför vill du spy?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

GiraffTunga
2015-07-08 14:00
#2

Är psykiskt sjuk och har andra psykiska sjukdomar. Mår dåligt av mat men klarar inte av att svälta har dock testat det och mår bättre av att spy ut det men de går ju inte.

You can not judge me unless you know me.

Hoseok
2015-07-08 14:27
#3

Du förstör din kropp mer än hjälper din kropp när du spyr. Du mer eller mindre fräter dig själv inifrån, sakta. Du kommer bli ännu mer sjuk, psykiskt och fysiskt, om du spyr upp mat regelbundet.  Du vinner absolut inget på att spy. Du förlorar bara. 

Det kan finnas en anledning till att din kropp inte tillåter dig spy. Det är inte enkelt för "dom flesta". Tvärt om så är det ganska svårt. Och det är svårt av en anledning: Du ska inte forcera fram spya så länge det inte är livshotande (T.ex man fått i sig saker som inte ska vara där och att spy upp kan hjälpa under en kort tid).

Mår du illa av alla sortens mat? Finns det mat som du har lättare att äta?

GiraffTunga
2015-07-08 14:32
#4

Aha.. Men har jag bulimi?

You can not judge me unless you know me.

Hoseok
2015-07-08 14:45
#5

Ja, det har jag mycket väl förstått. Jag har lidit av bulimi i flera år men jag spydde aldrig, så jag vet hur det är ett hetsäta.

Grejen är att ingen på detta forum kommer hjälpa dig att spy, för det är ingen här som har det som mål att få andra att bli sjukare. Förhoppningsvis så kommer ingen hjälpa dig att spy överhuvudtaget: För det är inte ett bra mål. Jag påstår inte att du på några sekunder ska gå och bli frisk, jag vet att man inte gör det. 

Jag hoppas du har god kontakt med psykolog/terapeut så du kan få hjälp.

GiraffTunga
2015-07-08 14:54
#6

tack ändå, ska dit 14/7 så vi får se vad dom säger hade slutat gå dit o har ringt o nu är de ju första gången på flera månader.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Upp till toppen
Annons: