Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 4133 ggr
fein
2015-05-24 02:18

Klump i halsen så kan inte sova:/

Usch, vaknade för en timme sedan med ett ryck av att jag hade en klump i halsen eller slem eller vad det nu är…Har varit spänd i käkarna och pressat tungan mot gommen de senaste dagarna. Blir så trött på sånt här elände. Någon som känner igen sig? Några tips på hur man får det att släppa?😭

Annons:
VildaVittra
2015-05-24 02:28
#1

Kan vara något så enkelt som att en förkylning är på gång, så ta något varmt att dricka. Ingefära, citron och honung brukar rekommenderas som husmorskur.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

fein
2015-05-24 02:36
#2

Tack för tipset, sitter just och sörplar på lite te🙂Tror inte det är någon förkylning på g, har haft det här flera ggr innan när jag varit stressad dagarna innan. Senast blev det ambulansfärd….

Anonym
Anonym
2015-05-24 04:16
#3

du har postat detta på ångestsjukdomar? när jag ska sova kan jag helt plötsligt tro att jag knappt kan andas osv.. så har jag märkt sambandet, egentligen så är det bara ångest!

Fokusåsånt
2015-05-26 16:40
#4

Jag känner igen det väl. Dessutom kom allt på en gång bara ett par dagar efter det att jag fått jobb på heltid - hur paradoxalt är det? Jag tror det byggts upp under en tid och sedan släppte allting på en gång när det löste sig med jobbet.  Nåt slags efterskalv…

gunillapower
2015-06-01 20:34
#5

Känner igen det väl. För mig handlar det om ångest

Shinken
2015-10-01 21:50
#6

Det kan också handla om sura uppstötningar. Testa att ta samarin eller ranitidin och se om det hjälper :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: