Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 3307 ggr
gnagarn1891
2015-04-13 10:53

Ångest.

Hej. Jag är en tjej på 21 år. Har 2 helt underbara och fantastiska barn som idag är enda anledningen till att jag är kvar i livet. Ingen av mina närstående vet att jag mår dåligt. Jag vågar inte prata och visa den sidan. Har varit nära döden flera gånger så jag har fått lära mig att aldrig visa mig svag, för då är det kört. Har haft ständig ångest sen december och grova självmordstankar i 3 veckor nu. Så fort jag får det så springer jag till mina barn och tittar på dem. Då inser jag att jag måste leva för dem! Men vet inte hur länge jag som människa kan stå ut av att må så här dåligt.

Annons:
Calcifer
2015-04-13 18:11
#1

Jag skulle vilja säga sök hjälp omedelbart. Ångest och andra mörka tankar kan vem som helst få, det är inget fel i det, och man kan ha en fin situation annars (djur, barn, pengar, bra jobb, etc) men ändå må dåligt. Så sök hjälp via din VC och se om ni kan komma underfund med vad för slags hjälp som skulle vara bäst för dig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Tuulikki]
2015-04-16 00:57
#2

Sök hjälp NU! Det är inget fel på dig eller att du mår dåligt trots att du har 2 fina barn, men du måste få hjälp. Av en familjemedlem, vän, psykiatrin, eller någon annan. Prata med någon och berätta hur det ligger till. 

Det är jättebra att du har dina barn som lyser upp ditt liv, håll fast vid tanken av dem när det är som jobbigast.🌺

Upp till toppen
Annons: