Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1999 ggr
Anonym
Anonym
1/20/15, 8:14 AM

det slutar i tårar.

Hej. jag befinner mig mitt i en ångest attack men jag har lyckats lugna ner mig lite. Jag behöver någon att dela det med.. Insåg snabbt att det inte finns någon att ringa då jag inte har några vänner. Och min familj är ångest tabu belagt kan man säga. Jag vet inte var jag ska börja. Men det som utlöste panikattacken va att jag fick ett samtal av bemanningen (mitt jobb) att dem hade ett jobb som ligger någon mil bort. Då svarade jag nej att jag gärna inte ville ta jobbpasset pgt av att jag är ny inflyttad i området och vill helst ta jobb närmare mig då jag ej behöver ta bussar som jag ej känner till ännu.  Grejen är att dom vet om det, jag har sagt det och då sa dom att det skulle absolut tänka på det. 

Efter det bara dog jag inombords brast och det enda jag kunde tänka på det va att jag vill ju men kan inte. Det är inte bara för att det va lite krångel med buss utan jag fixar bara inte det.. Suprice jobb, jag har ingen aning men nu må jag så dåligt. Jag vill också kunna fungera, kunna ringa samtal, iväg på ärenden osv osv. Alltså det jag kunde förr innan jag blev sån jag är nu. När jag började märka av att jag har problem va ca 2010. Vet ej vad jag ska göra jag har så mycket vet ej hur jag ska kunna förklara allt från början. Detta är bara ett korn av allt, det ligger så mycket mer grunder för detta känns det som men jag kan inte sätta fingret på vad. Jag vill ju men kan inte det är som ett stopp. 

När jag få såna attacker så börjar jag gråta, må illa så jag kan spy,frysa, skaka, skuldkänslor, hur värdelös jag är, att bli lämnad ensam, att få leva såhär resten av mitt liv, VAD FAN ÄR DET FÖR FEL!, Skärp dig, Jag har ingen som förstår eller som jag kan prata med. Osv

Jag postar detta anonymt pgr av att det är första gången jag bekänner detta för någon.

Annons:
Tjeja
1/20/15, 8:08 PM
#1

Skickar en Kram!  ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

lollonr4
1/20/15, 9:32 PM
#2

Tack 👍

Upp till toppen
Annons: