Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1798 ggr
lillan-65
12/3/14, 1:44 PM

Tyngdkensla

Är det NÅN här ine som kenner det ja nu ska beskriva??  Om man blir trött i hjernan att det blir som en tyngdkensla (som hjernan väger mer på ena sidan (venster). Komer som SMÅ anfall o man blir samtidit yr o lite ilamående o komer det många efter varan så blir det svårt o tenka klart o hita ord o man blir med trött av mågna (sovatrötT) Snella svara mej då ja verkligen kansje blir hjelpt av ett svar. Tack på förhand. Det komer MEST om man anstrenge sej typ med huvet eller myket omkrign en. Kan det va ångest??

Annons:
lillan-65
12/3/14, 5:58 PM
#1

Är det verkligen INGEN som kan svara på OM deta kansje liknar ångest i varje fal??? Ja behöver veta till i moron. Tack på förhand.

grimling
12/3/14, 6:47 PM
#2

Hej lillan-65 Det låter inte som ångest utan mer som epilepsianfall. Tycker att du ska ta kontakt med en läkare. 

Ångest brukar kännas tydligt i kroppen. Hjärtat slår snabbare, man kanske börjar svettas, känner som en klump i magen och kanske får svårt att andas.

lillan-65
12/4/14, 11:16 AM
#3

Tack för svar. Ja kan seja att ja pratat med min epeskötererska o hon trode inte heler det va ångest o ja skule få en telefontid till min doktor men det fans tyver ignen i år så ja skule ijen rigna i slutetet på månaden o då få veta NÄR ja får telefontioden (dom hade enu ignet shema för nesta år på det). Så kansje får ja öka min epemedecin sjelv (vet hur man jör) o seja det i efterhand för ja VET att det hjelper på dom medecinerna (men såna medeciner kan hjelpa mot lite allt möjlit så det Måste INTE va anfal för medecinerna hjelper mot det.  Så derför tenkte ja att det KANSJE kunde va anat. men tack för svar.

grimling
12/5/14, 1:05 PM
#4

Det var så lite så 🙂

Nina28
12/5/14, 9:57 PM
#5

Hej! Jag tänkte precis säga samma sak, låter som epilepsianfall. Jag har både epilepsi och ångest. De liknar varandra men som grimling skrev så känns ångest på ett annat sätt. En klump i hals å mage, hjörtat slår å yrsel kommer å man vet inte var man ska ta vägen å vill bara försvinna för att känslan är så jobbig. Hoppas du hittar en lösning. Vila är alltid bra å hjälper mot både ångest å epilepsi! kram

lillan-65
12/7/14, 3:26 PM
#6

tack för svar emn ska man gå efter sumtom har ja INGEN ågnest, vist kan ja va ororlig för anfal men hjertat slår inte (kensa inte) o yr är ja BARA vid den sortens anfal, inte yr bara så där ar ja inte¨o klump i ahlsen kjener ja inte heler ijen på sånt anfal. Jo vila är ju bra men inte så kul tuver.

Annons:
grimling
12/7/14, 4:11 PM
#7

Men vad skönt att du inte har ångest 🙂

Upp till toppen
Annons: