Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 959 ggr
IceTee
6/23/14, 3:26 PM

jag bara sårar

jag ville inte spendera natten ensam hemma igen, när mamma och pappa var i stugan. Pappa tyckte jag var självisk och la på… jag vet att han har rätt, de får aldrig vara där och nu när de väl kan så vill inte jag det. 

För att straffa mig själv skar jag mig, trots att jag inte gjort det på 1,5 år! Jag har väntat på en tid hos psyk i 2 månader nu och snart tar jag en överdos av min medicin… men jag kommer såra min pojkvän så himla mycket… han kommer bli så ledsen på mig nu

vad ska jag ta mig till?!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
VildaVittra
6/23/14, 3:32 PM
#1

Har du ingen vän som kan komma och sova över hos dig?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Tuulikki]
6/23/14, 4:44 PM
#2

Undrar precis som #1 om du inte har någon som kan sova hos dig eller kanske någon du kan övernatta hos?

Förstår att det känns hopplöst, och att det känns som ett svek mot din pojkvän om du gör dig själv illa. Men mest av allt sviker du ju dig själv, särskilt när du bevisat för dig själv att du kan låta bli :( Går det inte alls så ring akutpsyk så du i alla fall får prata med någon, kanske åka dit. Det är bättre än att överdosera eller på annat sätt skada sig själv. Skickar en styrkekram🌺

IceTee
6/23/14, 5:58 PM
#3

Jag kunde inte tänka klart och tog dubbel dos av min medicin, men vaknade till direkt och ringde 112, fick kol och sen kom mina föräldrar hem. Vi är sams igen, tror jag.. och min pojkvän är påväg… imorgon ringer vi och ser till att jag får akut tid hos psykolog

Medarbetare på Skor iFokus

[Tuulikki]
6/23/14, 6:22 PM
#4

#3 Hoppas du är okej trots omständigheterna. Ta hand om dig! Värmer att höra att du inte ger upp

IceTee
6/23/14, 10:48 PM
#5

Jag är väldigt uppskakad och sov efter jag fått i min lite mat som min pojkvän köpte, men jag mår nog bra, trots allt

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: