Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 1724 ggr
komkoma
5/7/14, 11:53 AM

den där jävla telefontiden

Ställer klockan på 10.45, Bara för att vara säker på att hinna. För jag måste hinna ringa innan klockan 12.00.

Låter kanske som en evighet för de flesta, Men för mig springer tiden förbi medans jag förrsöker komma på vad jag ska säga när det väl är någon som svarar i andra änden. 

Okej, slår in numret i telefonen. Den lätta delen är nu gjord. Åhh shit.. klockan är nu 11.26. Kanske kan jag vänta tills klockan blir halv exakt?

11:27

11:28

11:29

11:30

11:31

11:32

Åhhhhhmen va fan ska jag säga först, jobbigtjobbigtjobbigt

11:33

11:34

Fan fuck it, nu ringer jag!

"Vi har tyvärr ingen telefontid idag, välkomen åter på fredag mellan 11:00-12:00"

fml

Annons:
komkoma
6/23/14, 12:01 PM
#1

Ett riktigt samtal och två samtal med psykolog senare just nu. 

Till alla er som sitter där och stirrar på telefonen,  RING! De som svarar i andra änden är faktiskt där för att hjälpa oss, för att de vill hjälpa!

Har med hjälp av medic och samtal samt en jävla självdiciplin dragit ned väldigt mycket på mitt "självskadebeteende" och mina kraftiga ångestattaker har minskar rejält.

vallhund
6/25/14, 4:39 AM
#2

Bra jobbat! 🌺

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

komkoma
6/25/14, 11:29 AM
komkoma
7/7/14, 12:34 AM
#4

Har haft sådana riktiga återfall de senaste dagarna. Har dragit så jävla mycket hår och har kliat upp ett sår på mitt lår… jag vill sluta ( så jävla gärna) men det går bara inte… har snittat 3-4 timmar per natt det senaste dagarna. Ljög senast när jag va hos min psykolog. Varför gör jag det?! Jag vill ju ha hjälp!

[Tuulikki]
7/7/14, 2:07 AM
#5

Men åh, känner igen det där med "oärligheten" :( tog låång tid innan jag slutade förminska mina problem hela tiden. kämpa på, försök att inte ljuga hos psykologen och fortsätt ta hjälpen du behöver!🌺

[JeanetteK]
7/7/14, 2:24 PM
#6

Jag känner också igen mig. Man säger det man tror dom vill höra… Kämpa på säger jag också. Du förtjänar att få bra hjälp, så försök vara ärlig nästa gång.

Annons:
Upp till toppen
Annons: