Annons:
Etikettvad-är-ångest
Läst 2657 ggr
annalinderholm
2012-11-18 04:16

Ångestattack?

Jag funderar på om jag drabbades av en ångestattack igår.. Jag trodde inte det, men detta har hänt några gånger. I alla fall, igår satt jag vid datorn, hade mycket tankar och kände en oro, som jag ofta gör. Sedan kände jag att jag fick svårt att andas. Sedan blev jag yr så var tvungen att sätta mig ner på golvet. Jag funderade på vad detta kunde vara.. Men kände att detta inte var någon allergireaktion (har nötallergi). Sedan kände jag muslelspänningar i hela halsen. Detta höll i ett tag, sedan blev jag yr och fick ont i huvudet. Jag skakade mycket också hela tiden och fick lite dödsångest. Vet ej vad det kan bero på. För egentligen tror jag inte det var någon ångestattack för som jag tror så har jag fått för mig att det är värre än så. Men tänkte att det finns säkert någon här som vet bättre!

Annons:
[jadestone]
2012-11-21 01:44
#1

Det var nog en mindre ångerst attack du fick. Man kan få olika grad på ångerst attacker. Men jag tror inte att du behöver oroa dej, om dom blir värre och kommer oftare så kanske du ska söka hjälp.

Kram

Upp till toppen
Annons: