Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1934 ggr
[Vargöga]
2012-05-05 20:07

Varför ingen anonymitet?

Den här och Psykologi har ingen möjlighet att vara anonym. varför? Dessa sajter är det känsliga ämnen som diskuteras och då tycker jag att dessa sajter skall ha möjligheten att vara anonym.

Själv kan jag inte skriva något eftersom jag har en dotter som kan läsa här inne och det är ju inte så bra att hon får reda på olika saker kring mig och mitt mående.

Tacksam för svar.

Annons:
Maria
2012-05-06 07:26
#1

Du borde PM:a sajtadministrationen om frågan.

Även detta inlägg måste ju vara ledsamt för din dotter att läsa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Vargöga]
2012-05-06 07:31
#2

Men det står inga saker jag gjort eller så så det känner jag är okej.

Maria
2012-05-06 07:36
#3

Jo, men du förstår säkert vad jag menar. Genom att skriva så här så kan ju din dotter bli väldigt rädd och orolig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Vargöga]
2012-05-06 07:40
#4

Hon vet redan om hur det kan vara för det har vi pratat om massor av gånger. Flört

Maria
2012-05-06 07:41
#5

Bra

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

mongu
2012-05-06 15:17
#6

EmiliaP Jag kan bara hålla med Bumbleboo tänk efter innan du skriver. Du har barn och måste tänka dig för.

Livet som förälder är att hela tiden ha barnen i första hand. Sen kan man ta sitt eget.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Annons:
[Vargöga]
2012-05-06 15:59
#7

Jag vet, det är därför jag vill att jag vill att det skall finnas en ruta med anonym på.

Det börjar bli rätt så tjatigt med era saker nu. Detta inlägg anser jag inte som "farligt" eftersom det inte står något utan bara att jag mår dåligt fast det gör jag inte utan bara ifall. Ni gör dessa inlägg "farliga" genom att alltid påpeka mina inlägg så som ni gör.

Sen spelar det ingen roll heller om jag skapar en ny användare och hur anonym jag än är så finns det alltid en person som skall avslöja mig öppet.

mongu
2012-05-06 16:15
#8

Men ser du inte själv vad du skriver och hur det kan uppfattas? Det är inte vi som gör dina inlägg "farliga" det klarar du alldeles utmärkt själv.

Kan tyckas att vi är tjatiga men med tanka på dina barn så behövs det tjatiga personer med. Barn är de som föräldrar ska sätta i första hand, alltid.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Maria
2012-05-06 16:20
#9

#7 Det är faktiskt du själv som "avslöjar dig" Har man varit med länge på iFokus så lär man ju känna varandra och du har länkat till dina bloggar och annat så det är inte så svårt att gissa.

Jag vet att du är skör och att du är sjuk men du är också mamma och barnen är viktiga att värna om.

Det är svårt för barn när föräldrarna inte mår bra. Visst ska man prata om det och vara öppen men de ska inte behöva läsa sig till det via något forum. Allra helst när ni inte bor tillsammans. Det kan skapa en massa oro och bekymmer.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

HannaM
2012-05-07 12:36
#10

Anledningen är helt enkelt att det inte funnits någon efterfrågan på anonymitet tidigare.

Upp till toppen
Annons: