Annons:
Etikettros-ris
Läst 2483 ggr
[Ai-chan]
3/21/12, 1:16 PM

Glad!

Kom på imorrse. Om jag minns rätt så har jag varit fri ifrån att skada mig själv och överdoserande under hela 2011. Även hitills av 2012. Mitt första år på jag vet inte hur länge som jag har varit "fri". Då har jag hållt på sedan jag gick i 7an eller 8an, jag är nu 26 år. Dock fick jag några ångest attacker. Men jag klarade av att få liten kontroll över det så att jag inte skulle börja skada mig eller överdosera - även om det var nära några gånger så lät jag bli det! Och år 2010 gjorde jag endast 2 gånger dumheter. I am happy!

Annons:
Lena1971
3/21/12, 1:18 PM
#1

Härligt att höra! Skrattande


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[Ai-chan]
3/22/12, 8:13 PM
#2

Japp. =)

Även om man har varit fri ifrån såna dumheter, så är det verkligen tungt ibland att låta bli. Just nu är jag i en jobbig svacka, trots att jag är glad över att vara fri ifrån dumheterna. Men jag hoppas på att ta mig ur denna svacka med snart. Så får se hur det går. Tyvärr så har försäkringskassa ett nöje att förstöra liv, som man sakta men säkert har byggt upp. Men jag hoppas på att inte sjunka ner mera…

Lena1971
3/23/12, 7:59 PM
#3

Försäkringskassan ja… Det gäller att man får en bra handläggare. En som bryr sig om sina klienter och kan förklara besluten.

Svackor kan vara jobbiga. Det är svårt att bryta gamla beteenden, men se själv så glad du blev när du upptäckte att du lyckats! Det är en motivation till att fortsätta lyckas.

Allt gott till dig!


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

Upp till toppen
Annons: