Annons:
Etiketthumor
Läst 5730 ggr
paronskrutten
2008-03-24 03:34

Roligt vetande

Ämne: Roligt vetande att läsa när man inte har något bättre för sig… Visste du att… Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe? (Är knappast värt det…) Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader kommer du att producera tillräckligt med gas till en atombomb? (Nu börjar det likna något!) Hjärtat producerar så pass stort tryck när det pumpar blod runt I kroppen att det kan spruta 914,40 cm ? (Oh My God!) En grisorgasm varar i 30 minuter? (I mitt nästa liv vill jag vara en gris!!) En kackerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud innan den dör? (Ohyggligt!) (Jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen…) Om du bankar ditt huvud in I väggen gör du av med 150 kalorier I timman? (Prova inte detta där hemma. Men kanske på arbetet…) Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hannens huvud? ('Älskling, jag är hemma! Vad f…?!') En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd? Det motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan. (30 minuter…Lyckliga gris.. Kan du föreställa dig detta??) Havskatten har över 27000 smaklökar! (Vad kan vara så välsmakande på botten av havet?) Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen? (Jag vill fortfarande va en gris I mitt nästa liv - kvalitet framför kvantitet!) Fjärilar smakar med fötterna? (Någonting jag alltid har önskat att veta!) Den starkaste muskel I kroppen är tungan? (Hmmmmmm….) Högerhänta människor lever I genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta? (!) Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa? (OK, det är nog bra…..) En katts urin lyser under svart ljus? (Svart ljus…. ?) En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner människor med samma problem…) Sjöstjärnor har ingen hjärna! (Sådana människor känner jag också!) Isbjörnar är vänsterhänta? (Om dom byter, kommer de att leva längre!) Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens skull? (Men grisen då?) Nu när du har flinat minst en gång, är det din tur att sprida dumheterna och skicka dem till någon du tycker skulle kunna behöva ett flin… (Kanske till och med ett gott skratt….) Ha en jättebra dag!!!

Helena

Annons:
Citronmeliss
2008-03-24 10:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hahahaha.. Jag bara älskar onödigt vetande speciellt roligt sådant..Gris jo jag tackar jag, J

Jag är född i grisens år (enligt kineserna) undra om du också är det paronskrutten?Glad

Kackerlacka, det verkar ungefär lika kul som att vara spindel hane och bli uppäten av sin fru efteråtSkrattande

Kraam!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Citronmeliss
2008-03-24 10:28
#2

Här kommer en rolig länk så du kan kolla om du också är gris *ler* eller vad du är …enligt kinesernas filosofiska tänkande..

http://www.ditthoroskop.nu/se/kinesiskt_horoskop.htm

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

paronskrutten
2008-03-24 13:22
#3

Hihi, jag var en tupp jag^^

Helena

Citronmeliss
2008-03-24 13:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hihihi… Ja det passar ju bra nu i påsk att vara tuppSkrattande

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

paronskrutten
2008-03-24 13:59
#5

Ja, absolut^^

Helena

Sara
2008-03-24 15:52
#6

Jag är född i hästens år och det passar mig jättebra då jag alltid haft stort hästintresse.

Sara

Annons:
Upp till toppen
Annons: