Annons:
Etikettvad-är-ångest
Läst 1524 ggr
[LucyInTheSky]
2008-08-09 11:09

Flyttat till lägenhet.. ångest..

Hej,

Har äntligen fått den efter längtade lägenheten.. Underbart ska det ju vara. Men nu när allt lugnat ner sig, packat upp, fått igorning.. då bara pang all ångest rinner över mig igen.

Tänk om är alltid i mitt huvud.

Flyttade över min katt Bosse för att få sällskap när Rasmus jobbar. Men han har varit ute katt och nu har jag sån ångest för att han inte ska trivas här.. Jag kan inte gå ut för tänk om någon öppnar ett fönster och han smiter.. Vad gör jag då? Jag skulle dö om något hände med honom.. Jag blir galen på mig själv snart!!

Annons:
[LucyInTheSky]
2008-08-10 00:59
#1

Varför ska allt vara 100 gånger värre på kvällen.. usch

Cat
2008-08-10 20:57
#2

Försök ta de lugnt, du märker om han inte trivs.. vem skulle öppna ett fönster när du inte är hemma?

[LucyInTheSky]
2008-08-10 23:36
#3

Jag bor inte själv.. Tänk om sambon inte tänker sig för eller vi har gäster..

Veyla
2008-08-11 00:27
#4

Du har ett gott katastroftänkande. Det kan faktist vara bra i vissa lägen. Tyvärr är det inte det i detta. Men som C_A_T nog menade så är det inte så stor risk att någon gör det. Och om någon skulle göra det så vet jag att katter om några djur är överlevare;)

Hemskt med ångest. fyy! Hoppas det blir bättre snart. Jag tror att det blir det;)

pusskram/Veyla

[LucyInTheSky]
2008-08-11 12:23
#5

Jo, jag har lugnat ner mig lite nu iallafall.. Och förlåt CAT om jag var otrevlig.

Veyla
2008-08-11 13:31
#6

Vad skönt Lucy:) hoppas det fortsätter åt det hållet.

pusskram//Veyla

Annons:
Cat
2008-08-14 02:03
#7

#5 Ingen fara, jag tog de inte som något otrevligtGlad

Mymlan
2008-08-14 18:51
#8

Katter mår ej dåligt av att vara innekatter.. Man får aktivera dem lite mer.. Gömma godis, ha klösbrädor/klösmöbler.. Även stuvbitar av heltäckningsmattor funkar att ha att klösa på. Jag brukar köpa billiga dörrmattor att låta mina 5 katter klösa på. Pingpong bollar brukar katter gilla springa och jaga..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Upp till toppen
Annons: