Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2499 ggr
paronskrutten
9/20/08, 3:24 PM

Vilket kön tillhör du?

Tyckte att det vore lite intressant att veta.. ^^

Helena

Annons:
zmulan
9/20/08, 3:55 PM
#1

Tant!! =)

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

paronskrutten
9/20/08, 3:59 PM
#2

Hehe :)

Helena

lightseeker
9/20/08, 4:10 PM
#3

visst är jag tant, men kan ofta känna att jag är stark nog som vilken man som helst. Kvinnor och män är starka på många olika sätt, men jag har även anammat många maskulina drag, tror inte det har att göra med att jag hade för mycket manliga könshormoner och även behandlades för det, efter p-piller, när jag var 20, nej redan som barn så trivdes jag bättre med pojk-lekar, jag var tydligen tuff och kall nog, samt att jag INTE gillar: tvåsamheten och skitsnacket, bland tjejer, kvinnor och tanter, nej tvi vale.

[aspie]
9/20/08, 4:43 PM
#4

Om Zmulan är en tant så är jag som gammelsmurfen. Alltså jag menar då "Gammeltanten"Skrattande

jen
9/20/08, 5:10 PM
#5

yngre tant ;)

paronskrutten
9/20/08, 5:15 PM
#6

aspie: gammelsmurfen, hahahahaha

Helena

Annons:
[aspie]
9/20/08, 5:28 PM
#7

Just det min kära päronsktrutt FlörtSkrattande

paronskrutten
9/20/08, 5:56 PM
#8

;D

Helena

[aspie]
9/20/08, 6:08 PM
#9

#3 Lightseeker, Såg nu vad du hade skrivit och inser att vi förmodligen måste vara släktFörvånad 

"redan som barn så trivdes jag bättre med pojk-lekar, jag var tydligen tuff och kall nog, samt att jag INTE gillar: tvåsamheten och skitsnacket, bland tjejer, kvinnor och tanter, nej tvi vale."

Jag är/var precis likadan som duFlört

fridaas
9/20/08, 6:33 PM
#10

Sägs att jag tillhör kvinnosläktet.. men känner mig nog mer som kille ibland.. kommer mkt bättre översens med killar än tjejer, klär mig hellre i manskläder än kvinnokläder..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

lightseeker
9/20/08, 6:38 PM
#11

Jag hade MYCKET svårt att acceptera att jag var kvinna, men med tiden har det förändrats.
Nu vet jag vad en kvinna är för mig och en man: en människa som har funnit sin inre balans, mellan manligt och kvinnligt, DET är en attraktiv människa för mig.

Jag tycker om långa kjolar och diskret sminkning, jag tycker INTE om korta kjolar och spelet mellan man och kvinna, dock tycker jag om att bli uppvaktad och visad respekt, vet inte om det där blev tydligt, eller snurrigt, säg till i så fall.
#9, kul, att vi är fler

HannaM
9/20/08, 6:41 PM
#12

#9 och #11 det är nog inte ett dugg ovanligt tror jag.. vi är många

[aspie]
9/20/08, 6:44 PM
#13

#10 Är vi oxå släkt ellerFörvånad

#11 Det är inte klokt så lika vi verkar vara du och jagFörvånad 

Har förresten införskaffat några långa kjolar på rea nyssFlört

Annons:
lightseeker
9/20/08, 6:54 PM
#14

jag var utsatt för sexuella övergrepp av min far, från jag var ca 2 år gammal, det har gjort att jag är nästan allergisk för vissa beteenden.

Jag var pappas lilla prinsessa men hade en mor som mådde mycket psykiskt dåligt misshandlade mig, pga. att min far var psykopat, även min bror blev utsatt och psykade i sin tur mig.

Mycket mer har mitt liv innehållit, som inte ryms här, av både fruktansvärt och fantastiskt och underbart, som tur är.

Bara den som har befunnit sig på samhällets botten, kan uppskatta de allra minsta sakerna i livet.

Som barn så bestod mina lekar av att mina barbie-dockor befann sig i krig, på flykt, utstod tortyr, svält och övergrepp.

Tänk om de vuxna SÅG barnen, jag SER barnen och det är inga trevligheter i deras värld, alla gånger, det finns minst lika många utsatta barn omkring mig i mitt trygga område i mitt fina hyres-hus, bland mina socialt accepterade och etablerade grannar, som hos er. VEM vågar också se?

[aspie]
9/20/08, 7:04 PM
#15

#14 Oj, vi har visst varit utsatta för i strort sett samma saker oxå. Kanske inte så konstigt att vi känner och är som vi är då.Obestämd

Detta skrev jag på min blogg för ett tag sedan

http://aspie.medlemmar.ifokus.se/Blogs/?MessageId=d3cf7d01-b25e-4983-8c43-693bfff098a9

*Kramar om dig syster*

David
9/20/08, 7:14 PM
#16

Och jag verkar vara den enda gubben här…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
9/20/08, 7:21 PM
#17

Lilla gubben DavidSkrattande:love:

David
9/21/08, 3:53 AM
#18

Ja… verkar vara en minoritet här bland alla tjejer. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
9/21/08, 6:06 AM
#19

Ja David, och hur känns det att vara omgiven av en massa tjejer som tycker om dig? Kanske det är tur för dig att du bara träffar oss via cyberspace. he he heFlört

svava
9/22/08, 5:23 PM
#20

Du är så välkommen att vara gubbe. Du får helt enkelt bli våran alldeles egna Gubbe 

Jag är ialla fall en tjej tant dam kvinna flicka 

kram på er alla

Annons:
Rocktjejen
9/22/08, 6:57 PM
#21

Jag vet inte vad jag är..vill nog vara kvinna och vara lite mer kvinnlig utav mig..men trivs bäst med killar ogillar detta falskspel,avundjsuka etc. som tjejer håller på med..där är killar flera hästlängder före raka puckar fullt ut..oftast iaf..

[aspie]
9/22/08, 10:33 PM
#22

Åhhh! Håller med dig Rocktjejen, fullständigtFlört

kerstinjo
9/23/08, 12:16 AM
#23

En tant i mina bästa år.Glad

 Kerstin 

 

Citronmeliss
9/23/08, 2:41 PM
#24

Nja, David du är nog våran "man" .. inte gubbe va?Obestämd

Om du är gubbe vet jag inte vad jag är (gumma?)

Nä.. jag är en kvinnaGlad

Kram!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Abico
9/23/08, 8:55 PM
#25

Jag är dubbelkönad som en vandrande pinne ;P Visst är dom dubbelkönade? Oskyldig

Hanna 

paronskrutten
9/23/08, 9:28 PM
#26

Haha, ja, det är dem ;D Mina första hette Bill och Bull, jag grät när dem dog x)

Helena

Abico
9/23/08, 9:32 PM
#27

#26 - Jag vet att en kille på dagis hade vandrande pinnar. Han tog med dom till dagis men kunde inte hitta dom när det var dags att visa upp dom :O Han hittade bara ett halvt ben >.<

Hanna 

Annons:
paronskrutten
9/23/08, 9:43 PM
#28

#27 HAHAHAHAHA, ja, de rymmer lätt ;D

Helena

Diizkmedel
5/26/11, 6:42 AM
#29

Jag e tjej =) Fast känner mig mera som kille ibland då jag umgåtts mest med killar, och jag älskar "lekar"/"spel" som killar är dominanta i då dem alltid (offtast) är MYCKET roligare en "tjej lekar", för det är offtast att shoppa eller gå på bio och typ kolla på nån tråkig drama film… Jag föredrar actionfilmer med mycket vapen och saker som sprängs, typ terminator och alla dem där…

Och jag gissar också att det inte är allt för många tjejer som vill bli stridspilot/millitär eller om man helt fick välja själv jobba på ett S.W.A.T. - Team?

xP

That that don't kill you can only make you stonger

brunette
6/4/11, 7:29 PM
#30

TJEJ

[WX5]
6/6/11, 3:37 PM
#31

Tja jag vet inte vad jag skall kalla mig. Tjej är jag nog för gammal för. Kvinna låter som något fint uttryck på en av honkön. Tant är jag väl inte, åldersmässigt även om barnen tycker att jag är en tant (gammal).

Waka
6/10/11, 1:55 AM
#32

jag är nog inget, eller något är jag.
Kändes svårt att välja..
valde trots att tjej då jag biologiskt är det.
fast jag hellre vill ses som en kille.

// Lydia.

Take it or leave it!

Ljaede @ bilddagboken
http://ljaede.tumblr.com/
http://bangbangbang.blogg.se

brunette
6/10/11, 4:03 PM
#33

När e man tjej? när är man ung och när är man gammal va fan!… För mig är man gammal från 30 ungefär…..

paronskrutten
6/16/11, 4:14 PM
#34

Man är tjej så länge man känner sig som en tjej:)

Helena

Annons:
Upp till toppen
Annons: