Annons:
Etiketttotalt-onödigt
Läst 1769 ggr
Musiken
2009-06-11 21:26

Mitt inlagg forsvinner?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt inlagg "Hur far man kontakt?" verkar forsvinna fran listan hela tiden, nagon som vet varfor? Maste ga till min sida och kolla in mina inlagg for att hitta det igen. Nagon annan som ocksa har inlagg som forsvinner?

Skrev alldeles nyss i traden, men den finns inte pa listan vad jag kan se :S

Annons:
Link-
2009-06-11 22:05
#1

Menar du inlägget "Hur får man kontakt" som finns inne på psykologi? Där finns det i alla fall i listan Glad.

HannaM
2009-06-11 22:05
#2

Nope här har inget försvunnit just nu men jag har å andra sidan inte försökt skriva något. Ska ta en kik och se m problemet finns på fler sidor.

ANNIA
2009-06-11 22:07
#3

Musiken nu vet jag inte om du har två trådar om det på två olika sajter. Men det finns en tråd inne på psykologi som du startat som heter Hur får man kontakt.

Direktlänk..

Musiken
2009-06-11 22:09
#4

Jo, det ar den traden jag menar :) Upptackte just att det ar fler tradar som forsvinner for mig ocksa dock, och att listan samt "mina inlagg" uppdateras lite random… Kanske ar nagon bugg pa iFokus?

ANNIA
2009-06-11 22:32
#5

Musiken om du kikar på den stora listan som du har på din personliga sida så ser du både trådnamnet och vilken sajt dom ligger på. Om du är väldigt aktiv så kan det se ut som det försvinner inlägg eftersom den stora listan bara innehåller ett visst antal trådar, den innehåller inte alla dom trådar du skrivit i på iFokus utan bara ca 30

I den lilla rutan "mina inlägg" till höger där syns vilken sajt dom ligger på om du håller musen över.

När det gäller uppdatering av båda listorna så ska det vara så att av alla dom trådar du någon skrivit i så ska alltid den som det skrivs i sist hamna längst upp. Så när jag skickar iväg det här så ska den här tråden åtminstone för en stund hamna längst upp på båda.

Musiken
2009-06-11 22:35
#6

Jo det vet jag, och listan pa min sida funkar fint, men inte den till vanster pa sajten :) Fick upp den har traden pa mina inlagg nu, men ser den inte till vanster bland de andra inlaggen. Ser daremot min andra trad nu :)

Annons:
ANNIA
2009-06-11 22:45
#7

Sorry nu hänger jag inte alls med. Den här tråden och den tråd du frågade efter från början ska inte båda kunna ses samtidigt till vänster eftersom dom ligger på två olika sajter. Den här på ångestsjukdomar och den andra på psykologi.

Musiken
2009-06-11 22:46
#8

Jojo, jag vet, men de forsvinner lite random fran bada sajterna, forlat om jag ar otydlig :)

ANNIA
2009-06-11 22:55
#9

Nej då Musiken bara det att jag inte hört talas om det. Nästa gång en tråd försvinner för dig när du är på en sajt där du vet att en av dina trådar ska finnas. Tex här inne och den här tråden inte syns ta en skärmdump så jag får se hur det ser ut. Och beskär inte bilden på nåt vis utan ta en dump på hela din skärmbild. Tala också om vilken tråd som försvunnit.

Och sen lägg in det i den här tråden oavsett vilken sajt det försvunnit på, för nu dyker ju den här tråden upp för mig i "mina inlägg".

Upp till toppen
Annons: