Annons:
Etikettot
Läst 2650 ggr
svava
2009-10-26 09:26

fonder

hej

Någon som vet fonder man kan söka ??

kram

Annons:
Aviendha
2009-10-27 09:19
#1

Hm, det ska finnas en lista över "alla" fonder man kan söka ur och vad de har för krav. Den var mest riktad till studenter men det fanns ju något för det mesta. Men jag hittar den inte nu Skrikandes

svava
2009-10-27 13:54
#2

ja, det finns för sjuka och lytta mm däe kan vi söka fondmedel.

sedan finns det för fattiga osv..

jag har sökt på nätet, menjag får väl masa mig iväg till biblioteket om ingen har bra förslag

tack svava

mayolica
2009-10-29 21:08
#3

Biblioteken brukar ha en stor fondbok man kan sitta där och läsa i,fast jag tycker att den är jobbig och svår att läsa.

Man kan även kolla med komumen där man bor,på komunkontoret brukar dom ha blanketter för komunens fonder. Vissa fonder söker man även genom sosialförvaltningen och kan få blanketter av dom.

Man kan oxå ta kontakt med en kurator,dom brukar ha hand om vissa fonder som man kan söka om man har sjukdomar eller något handikapp. Några fonder kräver att en kurator gör ansökan eller skriver på blanketten,ibland behövs även läkarintyg.

Sen finns det förståss fonder som man kan söka helt på egen hand.

~ mayolica ~

svava
2009-10-30 08:39
#4

ja, jag har alla nödvändiga läkar intyg, både för kroppslig sjukdom och psykisk.
Bibblan ha rjag svårt att gå till, men jag har för mig att man kan boka en tid så man får hjälp med den stora svåra..

Men jag ska kolla med komunen och socialförvaltning.

tack för tips

kram svava

mayolica
2009-10-30 09:06
#5

# Gör så,dom har koll på fonder som finns innom komunen.

Men det kan även vara en fördel att få tag på en kurator, då dom har hand om särskilda fonder som kan finnas utanför komun och ska sökas genom dom.

~ mayolica ~

svava
2009-10-31 17:37
#6

tack för hjälpen

kram svava

Annons:
Upp till toppen
Annons: