Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 10965 ggr
Rocktjejen
5/20/10, 2:21 PM

domningar,krypningar i ansiktet vid ångest

Har nyss fått ett annat sätt att lägga märke till vid ångest,både generaliserad och panik,det domnar av i ansiktet runt munnen och är som krypnigar i huden,liknelse vid en tandläkar bedövning som hålelr på att släppa..Mycket obehagligt tycker jag..trodde först att det berodde på biverkan av medicin men läste sen att det var ett vanligt förekommande symtom vid ångest.När det börjar blir jag orolig och med oron kommer panikattacken..nu har jag hela kittet med symptom som komemr vid panik attacker och det är så hemskt.Trots xanor,fluanxol och atarax mot ångest så finns det där ändå,men det kan ju vara för att jag är uppmärk sammad på dt också..nej fyy..

Annons:
HannaM
5/20/10, 3:05 PM
millan62
5/24/10, 8:55 PM
#2

Jag har oxå domningar och en massa"pirr" i ansiktet och har man inte ångest så får man det för det är sååå jäkla obehagligt!!

Är det av ångesten man får symptomer eller är det av symptomerna man får ångest??Lät lite snurrigt det där men ni förstår kanske hur jag menar.

Rocktjejen
5/27/10, 1:05 AM
#3

Ja kan tro att det är utav bägge och,utav ångest får man krypningar och tvärtom..ja obehagligt minst sagt..för man blir så uppmärksammad när man får dessa krypningar och domningar i ansiktet tex o då är ju ångesten ett faktum.

Upp till toppen
Annons: