Annons:
Etikettot
Läst 3237 ggr
HannaM
2010-06-17 23:37

Hur har dagen varit?

Ja kort och gott, hur har eran dag varit idag? Gjort något speciellt? Något som hänt? Myckt eller lite ångest?

Annons:
[Tassy]
2010-06-19 01:22
#1

Jag har haft en bra dag idag, helt ångestfri. Är inne i en riktigt bra period nu, så här bra har jag inte mått på… äh jag minns inte ens! Jag bara njuter och åker med så länge det varar. Så till alla er andra som har det kämpigt: det finns ljus i tunneln, kämpa på!

Aviendha
2010-06-19 20:49
#2

#1 Kul att höra!! Skrattande

Själv har jag en värre period, börjar fundera på om inte SSRI lidrade en aning ångest iallafall, för trots medicinbyte (till annan läkemedelsgrupp) så har jag mer, längre, intensivare och annorlunda ångest än tidigare.

Så ångestnivå idag:
Enligt vanliga mått: skithög, lamslående
Enligt mina nuvarande referenser: Hyfsat mycket men inget onormalt
*suck*

HannaM
2010-06-21 00:47
#3

Seg, jag är trött och har den här härliga grundångesten. Har varit ute i värmen och är torr trots att jag druckit mycket.

evrekaw
2010-06-28 20:11
#4

Mår alltid som bäst på sommaren!Skrattande Har sommarlov och gör inget speciellt… Går promenad med hunden, spelar badminton och katar fresbee med sönerna.

Vad jag gör spelar inte så stor roll - bara passar på och vara ute och njuta av solen de dagar vackert väder bjuds… Tvätt och att jaga damtussar eller liknande får vänta till någon regndag…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

HannaM
2010-06-29 20:28
#5

Här är det varmt, har fått några saker gjorda men ångestnivån är högre än jag orkar visa. Trött bara men orkar inte ge upp.

evrekaw
2010-06-29 20:48
#6

Har städat - eftersom jag inte orkade med att vara ute i solen mera…Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Annons:
HannaM
2010-07-04 15:23
#7

Vaknade av en ångestattack. Försöker hålla mig sysselsatt nu när det lugnat sig lite för att hålla den på avstånd men jag mår inte bra.

evrekaw
2010-07-04 16:03
#8

Dagen har varit underbar!Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[Ambrosia]
2010-07-12 17:09
#9

Jag mår bra. Min medicin Lyrica fungerar jätte bra. Mår inte dåligt på min praktik, även fast jag praktiserar med en energitjuv. :) Bara jag tar medicinen, så mår jag prima. Är ledig i morgon också, så det ska bli skönt. :)

HannaM
2010-07-12 23:07
#10

#9 Vad skönt och roligt att höra!

Här är det mest varmt just nu. Tankeverksamheten ligger på is.

Odinn
2010-07-14 02:40
#11

Igår kväll hade jag så mycket ångest så jag vet inte vad. Hade det hela natten tills jag tillslut somnade. Vaknade och var sjukt deprimerad. Suttit i soffan hela dagen och försökt hålla mig vid liv. Orkar inte göra någonting när det är såhär varmt. Blir yr så fort jag reser mig upp och måste stå och hålla i mig i något i minst två minuter innan det känns normalt igen. Sen kom åskovädret in. Fick smått ångest över att hästarna stod i stallet. Är alltid så orolig att nåt ska hända. Trots min rädsla för åska sprang jag till stallet och höll dom sällskap. Sen gick jag hem igen, satt vid datorn tills nu. Dagen har inte varit bra, men sämre kan det bli så det är väl bara att tänka posetivt.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

HannaM
2010-07-22 02:15
#12

Som vanligt så ökar ångesten när det blir kväll. Trött på det. Trött på skiten. Jag orkar inte men kommer fortsätta ändå. Duktighetsdöden javisst.

Skogsfrost
2010-07-25 01:36
#13

Mår så bra just nu. Värre var det i vintras när jag trodde jag skulle dö varenda dag. Konstigt att man kan må så dåligt och sedan komma i perioder då allt känns härligt igen.

Annons:
[Ambrosia]
2010-08-21 02:14
#14

I dag har jag mått bra. Sovit för länge. Men tagit min medicin, sett på Beverly hills och haft en vän här på middag. Det var jätte trevligt. Ska gå och lägga mig 01.30. Då har jag varit vaken 12 h. Hur länge är andra vakna? Är 12 h för lite?

Må så gott. Med Vänlig Hälsnig / Ambrosia

Upp till toppen
Annons: